Subject: Sisevete liiklusmärgid Emajõel, Tartus
From: "Kaarel Toots" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 10:50:18 +0300

Tere

Teavitan, et Tartus, Emajõel Linna sisenedes Peipsi järve poolt
(altvoolu), on võsa kõvasti kasvanud ja pole enam näha liiklusmärki
(Lainetekitamise keeld, tasa käik ja mõjuala 6200 meetrit). Sama võib olla
ka teiselt poolt tulles.

Lisaks Puudub Turusillal üks roheline laevatee ääremärk (Põhjapoolsel
küljel). Pildid manustes.

Lugupidamisega

Kaarel Toots

Ekspert-asenduskapten, Laevastiku tehnilise halduse üksus

+372 5845 0521

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Riigilaevastik

Lume 9, Tallinn 10416

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.riigilaevastik.ee/> www.riigilaevastik.ee